Poomoc

Pajacyk, Wspieraj Dobro, Okruszek, Polskie Serce, Habitat, Pusta Miska, Wyklikaj Żywność - Kliknij i Pomóż

poniedziałek, 28 listopada 2011

Teoria

Pozwoliłam sobie pożyczyć:
http://bborczyk.wordpress.com/2011/11/28/latacze-rulez/
Ewolucja, panie kochany. Nie jestem biologiem, wiec nie będę się rozwodzić na temat "lataczy" (genialne określenie).
Ja uważam, ze istnieje, ale Bóg czuwa, a nie "samolubny gen". Co nie przeszkadza mi czytać Dawkinsa, ale trawię go tylko w małych ilościach.
Jednakże, porozwodzę się na temat teorii. Często słyszę, że teoria ewolucji, to tylko teoria, Otóż, "teoria naukowa jest weryfikowalnym opisem pewnego fragmentu rzeczywistości" (Hejnicka-Bezwińska T., Pedagogika ogólna). Z drugiej strony, trochę szkoda, że musiałam skończyć jedne studia, by dopiero na drugich dowiedzieć się takich rzeczy, jak teoria, paradygmat (ok, przyrodnikowi paradygmaty niepotrzebne, przewodnik i tak obraca się tylko w pozytywistycznym), wytwarzanie wiedzy i inne "podstawy tworzenia nauki".

Bajdełejem - mama mojej kobiety traktuje mnie jak córkę i bardzo mnie to wzrusza.
A kobieta rezyduje 82 km stąd i smutno i samotnie. I brakuje obiadków.

Muszę skonstruować dziś sprawdzian i zająć się wprowadzeniem do 1 rozdziału. AAAAAA.
A na koniec dwa obrazki (zeszłego) tygodnia
http://humor.pl/demotywatory/87451-szkola
<3

2 komentarze:

  1. "Z drugiej strony, trochę szkoda, że musiałam skończyć jedne studia, by dopiero na drugich dowiedzieć się takich rzeczy, jak teoria, paradygmat" Trzeba było pójść na biologię, tam takie pojęcia tłumaczy się bardzo szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakby mi to ktoś powiedział (olaboga), 7-8 lat temu...

    OdpowiedzUsuń