Poomoc

Pajacyk, Wspieraj Dobro, Okruszek, Polskie Serce, Habitat, Pusta Miska, Wyklikaj Żywność - Kliknij i Pomóż

poniedziałek, 28 listopada 2011

Se ne da

No nie mogę, muszę zrobić kolejna prasową notkę

1.  Bitwa na frondzie o karę śmierci, spór między tradsami a posoborowcami, czyli Kościół nie przestanie mnie zaskakiwać. Linków nie podaję, bo mnogość, kto chce to niech wejdzie.
2.
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/kard._dziwisz_apeluje_na_czas_adwentu:_nie_przeklinajcie__17185

trochę dziecinna lista, może warto by skupić na "mowie nienawiści". Zresztą, varan  już coś napisała na ten temat.

3. "Słyszałem już, że Wierze szkodzi joga, Helloween, wegetarianizm, pokemony, Harry Poter, Zmierzch, Ursula Le Guin, ikebana, Walentynki, numerologia, horoskopy, aikido i muzyka metalowa...
Nie zauważyłem. Bardziej szkodliwy jest konsumpcjonizm, lenistwo i głupota.
Jeżeli kogoś od Religii mogą odciągnąć wygibasy na podłodze i czytanie Harrego Pottera, to może lepiej, że odejdzie od Katolicyzmu. Na cho...rę nam ktoś taki? Katolicyzm nie jest dla mięczaków." (z forum frondy)

4. jeszcze pytanie do zastanowienia: czy wiara może być fałszywa? W sensie, czy sam fakt wierzenia w coś, kogoś, Kogoś, (innego, niż moja), może być uznany, za fałsz.


a na koniec
12:58:58 ja: http://www.makelifeeasier.pl/moda/zlota-jesien/
12:59:02 ja: aaa, ona ma gole nogi!
12:59:17 O.: jest córką premiera, nie wymięka

czas się ogarnąć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz