Poomoc

Pajacyk, Wspieraj Dobro, Okruszek, Polskie Serce, Habitat, Pusta Miska, Wyklikaj Żywność - Kliknij i Pomóż

środa, 18 stycznia 2012

Fkurf

Jakoś mi się zebrało na wspominki z całego semestru.

Parafrazując Piłsudskiego "studia fajne, ale ludzie kurwy". Podoba mi się ich (studiów) humanistyczny charakter, dużo fajnych tekstów do wciągnięcia, psychologia, logika, ujmujący wykładowca z peda (no dobra, to jest takie trochę fatalne zauroczenie, ale co ja poradzę, że on jest taaaaki inteligentny, oczytany i chyba tylko ja chwytam jego żarty.. eh).
A ludzie -w większości zbieranina półgłówków. Nieczytających, infantylnych, bez kultury.
No jak można przerwać wykładowcy w 2/3 ćwiczeń, by powiedzieć "to może zróbmy juz wpisy, co?". Żenua.
Jak można przy każdym zaliczeniu miauczeć "proooooszę pana, mniej pytań, więcej czasu, a może w ogóle pójdzie pan na kawę, a my sobie to gładko pościągamy.
Jak można przy każdym przedmiocie powtarzać "po co mi to". Po co ci te studia w takim razie?

Elito polskiej pedagogiki, wstyd mi za was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz