Poomoc

Pajacyk, Wspieraj Dobro, Okruszek, Polskie Serce, Habitat, Pusta Miska, Wyklikaj Żywność - Kliknij i Pomóż

piątek, 13 stycznia 2012

so tired

męczy mnie ta ciągła walka o byt. Zarówno mój codzienny czyli - jak znaleźć pieniądze na życie, przy zachowaniu minimalnego szacunku do siebie samej (w kwestii zarobków jak i rodzaju pracy), jak i byt społeczno-polityczny. Jestem wdzieczna liczbie moich zajęć, ponieważ nie mam czasu na czytanie gazet, o njiusach dowiaduję się z jakich przecieków facebookowych, blogowych i z luźnych rozmów. Ale nawet taka ilość mnie męczy. Ja tu chcę przeżyć w spokoju jakiś czas. Nie zastanawiać się nad stanem państwa, długiem publicznym i przepychankami polityków. Może tropem licznych znajomych miejsce bycia zmienić by pożyć w spokoju - dla siebie.
Bo mam już dość słuchania o refundacji leków, tuskuzdrajcy, o tym jak jest źle i niedobrze i będzie jeszcze gorzej. Może lepiej klepać holenderską biedę (z perspektywą na polepszenie) niż polską z bonusem narzekania i powszechnego upadku.
Mam nadzieję, że gdzieś tam -  w innym czasie lub przestrzeni, jest jeszcze piękny beztroski świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz