Poomoc

Pajacyk, Wspieraj Dobro, Okruszek, Polskie Serce, Habitat, Pusta Miska, Wyklikaj Żywność - Kliknij i Pomóż

niedziela, 9 stycznia 2011

Życiowe motto

http://www.kominek.in/kominek.in.ty.i.twoje.ambicje,artykuly,425.htm
ten artykuł stanie się chyba dla mnie pewnym mottem. Otóż, ostatnio mam wrażenie, że życie przecieka mi przez palce, że chciałabym robić rzeczy wielkie, a nawet te małe sprawiają mi problem. Ogólne zniechęcenie, zmęczenie i tomiwisizm. Może czas na przełom. Na podbój świata, choć mam wrażenie że naukowcem to ja nie zostanę, że bardziej by mnie interesowała kariera stylistki, popularny blog modowy i dostanie się na łamy http://lookbook.nu/, to jak w starym kawale stało to zacznij, k****, grać, więc chyba trzeba ruszyć z miejsca i pójść na spotkanie własnego spełnienia.
EDIT: (z przemyśleń łazienkowych) i najgorsze jest to, że inteligentnej osobie nie wypada zajmować się modą, bo to dla różowych tipsiar, a ubieranie lalek jest dla małych dziewczynek. Ale to tak, jak z aktorstwem, własnym zespołem i rysowaniem komiksów...podróżnikiem i łapaczem przygód... zdobądź
 najpierw uczciwy zawód. I takich jak Ty są tysiące.
A! żeby był jeszcze większy misz-masz, to przepis na żeberka w kapuście:
-pół kilo żeberek ze świni
-kilo kapusty
-garść przypraw w tym: te jak do rosołu i przyprawa do bigosu
- opcjonalnie jakis pośledniejszy alkohol do podlewania - wino bądź piwo.

I najtrudniejsza instrukcja świata: wrzucić razem (kapusta-mięso-kapusta) i czekać, aż mięso dojdzie, tak pewnie ze 2 godzinki na wolnym ogniu, podlewając od czasu do czasu wodą lub alkoholem. A do obiadku piwko.

2 komentarze:

  1. Tylko szkoda, że to mięso tak szybko znika z talerza....

    OdpowiedzUsuń
  2. nieporownywalnie szybciej niz kapusta
    ale ile mozna jesc mieso...

    OdpowiedzUsuń