Poomoc

Pajacyk, Wspieraj Dobro, Okruszek, Polskie Serce, Habitat, Pusta Miska, Wyklikaj Żywność - Kliknij i Pomóż

sobota, 11 września 2010

Dokopać hostessie

czyli krótkie obserwacje z pracy.
Krótkie, bo siedzę u Koteczka i mam fajniejsze sprawy na głowie niż zajmowanie się blogiem.
Czasem zdarza mi się pracować jako hostessa, ot dorywcza praca. I przeraża mnie niechęć ludzi do tych, którzy pracują, gdy oni odpoczywają, idą przez miasto, robią zakupy. Nie wiem skąd się ona bierze. Ale mnie to irytuje, wręcz wkurza.  nie robię tego dla przyjemności, nie mam sadystycznego zamiłowania do zaczepiania obcych ludzi na ulicy (o! kiedyś jakiś "dziadek" nakrzyczał na mnie ze to niegrzecznie zaczepiać obcych...) eh, dobra, nieważne, jutro znów 6 godzin wydeptywania ścieżki w sklepie R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz